Sunday, October 4, 2009

exams~

exam dah dekat tp aku x prepare pape lg pon..ntah la..rse cuak pon ade...aku kne buang prangai mlas dlm diri aku ni...huhu..berazam la konon..harap2 jd la azam kali ni..hik3...tp 1 lg yg slalu jd pnghalang aku study..ape??of coz la tido..aku ni suke tido...hmm,ntah la nk wat cmne..susah nk buang tuh..hik3..tp xpe la,nnti ksedaran dah dtg,mule r aku ubah..hopefully...=)...tp yg slalu dlm pkiran aku ni psal projek pS yg dh nk dkat ni..aduh,getting busy..dgn fieldwork yg xabes2 lg...aku kne pndai cari mse yg sesuai utk study...tp dlm sibuk2 pon smpat lg mlayan blog ni..eheh...nk wat cmne,hidup aku dah sunyi skang ni...bored n nobody to talk with...tp xpe la,kne gak biasekn diri dok sorang2....mudah-mudahan aku xde la boring sgt...hmmmm....rse mcm nk 'zzzzZZZzzz' la plak...hihi..xdpt d elakkan lg ngntokku ni..eheh...tata...

No comments:

Post a Comment